UA / RU
Служба підтримки Whirlpool працює з 9.00 до 19.00

Наш сервісний центр прагне забезпечити високу якість обслуговування та використовує виключно оригінальні запчастини Whirlpool, сертифіковані виробником техніки. Ми впевнені в їхній надійності, але у разі виявлення дефекту чи неналежної якості деталі гарантуємо право на повернення або заміну.

Під час встановлення запчастини, майстер ретельно перевіряє її на працездатність. Після виконання ремонту та тестування видає гарантійний талон та паспорт на деталь. Саме ці документи стають основою для запиту в разі, якщо деталь перестала працювати та не витримала вказаний в гарантії термін. В такому разі клієнт може подати запит в наш сервісний центр або виробнику, щоб запчастину замінили або повернули кошти.

В поверненні буде відмовлено, якщо дефект виник внаслідок неправильної експлуатації техніки або недбалого ставлення до неї.

Ми цінуємо довіру кожного клієнта і гарантуємо, що всі встановлені запчастини відповідають високим стандартам якості. У разі виникнення проблем із деталями, наша команда зробить усе можливе, щоб швидко вирішити ситуацію, забезпечивши ваш комфорт і спокій.

Замовити дзвінок

    +38
    Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
    Замовити діагностику

      +38
      Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.
      Замовити ремонт

        +38
        Натискаючи на кнопку «Замовити ремонт» ви підтверджуєте своє повноліття і погоджуєтеся на обробку персональних даних відповідно до умов.